Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      58. ТКТ нәтижелері бойынша педагогтің өтініші негізінде (қолданыстағы санаттың мерзімі аяқталғанға дейін) және біліктілік бағалаудан кейін одан әрі аттестаттау рәсімі жүргізіледі:
      педагогтер үшін-осы Қағидалардың 3-тарауына сәйкес қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау;
      білім беру ұйымдарының (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) басшылары мен басшыларының орынбасарлары үшін – осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес.
      59. Педагогтерді аттестаттау бойынша Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін жеке тұлғалар (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті алушы) осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынады:
      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне (бұдан әрі – Министрлік), облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларына, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың білім бөлімдеріне;
      немесе "Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі-Мемлекеттік корпорация)арқылы;
      немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы egov.kz (бұдан әрі-портал).
      Өтініш № 338 бұйрыққа сәйкес біліктілік талаптарына сәйкес санаттың өту мерзімі мен реттілігін сақтай отырып беріледі.
      60. "Педагогтерді аттестаттаудан өткізу үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Министрлік, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың білім бөлімдері көрсетеді.
      61. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай – ақ мемлекеттік қызметтер көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында (бұдан әрі-стандарт) келтірілген.
      62. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметтерін Мемлекеттік корпорация қызметкері "электрондық үкімет"шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      63. Көрсетілетін қызметті алушы Стандартта көзделген құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған кезде Министрліктің, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар бөлімінің жауапты қызметкері не Мемлекеттік корпорация қызметкері стандарт бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді немесе портал арқылы жібереді осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүзеге асырылады.
      64. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы құжаттар толық ұсынылған кезде Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттардың берілген күнін көрсете отырып, осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді немесе портал арқылы жібереді.
      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне дайын құжаттардың берілген күнін көрсете отырып, құжаттарды қабылдау туралы хабарлама келіп түседі.
      65. Қалыптастырылған өтініштерді (құжаттар топтамасымен бірге) Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы министрлікке, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларына, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың бөлімдеріне жібереді.
      66. Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өтініштер мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметтер көрсету мерзіміне кірмейді.
      67. Құжаттарды Министрлік, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың білім бөлімдері арқылы қабылдау кезінде ұсынылған құжаттардың толықтығы және көрсетілетін қызметті алушының осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігі тексеріледі, қорытындысы бойынша осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініштің және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат не дәлелді бас тарту беріледі мемлекеттік қызмет көрсетуде.
      68. Кеңсе арқылы жүгінген кезде 63-тармақта көрсетілген іс-әрекеттер министрлікке, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларына, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың бөлімдеріне құжаттар келіп түскен және тіркелген күні жүзеге асырылады.
      69. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Министрлік, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың бөлімдері Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір тәуліктен кешіктірмей жеткізеді.
      70. Мемлекеттік корпорация арқылы жүгінген кезде дайын құжаттарды беру жеке басты куәландыратын құжаттарды не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжатты не өкілдің тиісті өкілеттіктері көрсетілетін, Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес берілген құжат негізінде әрекет ететін оның өкілін көрсеткен кезде Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      71. Министрлік, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың бөлімдері мемлекеттік қызметтер көрсету туралы Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы мәліметтерді енгізуді қамтамасыз етеді.
      72. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.
      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.
      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.
      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.
      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, сотқа шағым жасауға Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

Порядок оказания государственной услуги

      58. По результатам НКТ на основании заявления педагога (до истечения срока действующей категории) и после квалификационной оценки проводится процедура дальнейшей аттестации:

      для педагогов – комплексное аналитическое обобщение результатов деятельности в соответствии с главой 3 настоящих Правил;

      для руководителей и заместителей руководителей организаций образования (методических кабинетов (центров) – в соответствии с главой 4 настоящих Правил.

      59. Для получения государственной услуги по аттестации педагогов физическими лицами (далее – услугополучатель) предоставляются заявления по форме согласно приложению 8 к настоящим Правилам:

      в Министерство образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство), Управления образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделы образования районов и городов областного значения;

      или через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      или через веб-портал "электронного правительства" egov.kz. (далее – портал).

      Заявление подается с соблюдением сроков прохождения и последовательности категории в соответствии с квалификационными требованиями согласно приказа № 338.

      60. Государственная услуга "Прием документов для прохождения аттестации педагогов" (далее – государственная услуга) оказывается Министерством, Управлениями образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделами образования районов и городов областного значения.

      61. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания услуг, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственных услуг приведены в стандарте государственной услуги (далее – стандарт) по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам.

      62. Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      63. При предоставлении услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных стандартом, и (или) документов с истекшим сроком действия, ответственный сотрудник Министерства, Управления образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отдела районов и городов областного значения, либо работник Государственной корпорации выдает или направляет через портал расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 9 к настоящим Правилам.

      64. При полном представлении документов через канцелярию услогодателя, Государственную корпорацию услугополучателю выдается или направляется через портал расписка о приеме документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам с указанием даты выдачи готовых документов.

      При обращении через портал в личный кабинет услугополучателя поступает уведомление о приеме документов с указанием даты выдачи готовых документов.

      65. Сформированные заявления (с пакетом документов) направляются Государственной корпорацией или через портал в Министерство, Управления образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделы районов и городов областного значения.

      66. При оказании государственных услуг через Государственную корпорацию или портал, день приема заявлений и документов не входит в срок оказания государственных услуг.

      67. При приеме документов через Министерство, Управления образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделы образования районов и городов областного значения проверяется полнота представленных документов, и соответствие услугополучателя требованиям настоящих Правил, по итогам выдается расписка о приеме заявления и соответствующих документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам, либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      68. При обращении через канцелярию действия, указанные в пункте 63, осуществляются в день поступления и регистрации документов в Министерство, Управления образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделы районов и городов областного значения.

      69. Результат оказания государственной услуги доставляются Министерством, Управлениями образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделами районов и городов областного значения в Государственную корпорацию, не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      70. Выдача готовых документов при обращении через Государственную корпорацию осуществляется в соответствии с графиком работы Государственной корпорации при предъявлении документов, удостоверяющих личность, либо электронный документ из сервиса цифровых документов, либо его представителя, действующего на основании документа, выданного в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан, в которой указываются соответствующие полномочия представителя.

      71. Министерством, Управлениями образования областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, отделами районов и городов областного значения обеспечивается внесение сведений о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации, согласно подпункту 11) пункта 2 статьи 5 Закона о государственных услугах.

      72. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющие требованиям, указанным в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона о государственных услугах подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, обжалование в суде допускается после обжалования в административном (досудебном) порядке в соответствии с пунктом 5 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

НАШИ  КОНТАКТЫ

150800, Республика Казахстан
район Магжана Жумабаева, г.Булаево
улица Мира, 8

+7 (71531) 2-81-89

jumabaevroo2007@rambler.ru

РАСПИСАНИЕ  ЗВОНКОВ

1 УРОК 8:00 - 8:45 14:00 - 14:45
2 УРОК 8:55 - 9:40 14:55 - 15:40
3 УРОК 10:00 - 10:45 16:00 - 16:45
4 УРОК 11:05 - 11:50 16:55 - 17:40
5 УРОК 11:05 - 11:50 16:55 - 17:40